God morgon!

Alltså det är ju så typiskt. Jag vaknade kl 8.20 imorse. Klarvaken. På en lördag. Vad, exakt vad ska jag göra vid den tiden en lördag? Dessutom somnade jag vid 2. Eh? Aja, lyckades somna om till 10.50.
Jag drömde att jag var första dagen i skolan, skulle ha engelska men av en väldigt bra anledning skolkade jag och efteråt så skulle jag berätta för Joan varför jag inte var där och att jag skulle ta igen det jag missat. Jag snackade sjukt mycket engelska i drömmen, så är nog redo för Mamma Mia nu!
Sedan räknade jag matte också, matte c. Kanske för att jag inte klarade av att hjälpa kassörskan med 84.50+35 i förrgår. Som tur var kunde ju inte kassörskan, jag eller Bella. Så vi var ju tre som hankade oss fram... Yeey. Saknar skolan på det sättet, håller hjärnan i form med alla möjliga saker och kunskaper.

Nä nu ska jag äta upp och sedan göra mig fin :-)

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Agneta

84,50+35 ????

Nu blir jag orolig.

2008-08-30 @ 11:34:32
Skrivet i slottsdammet av: Sara

ja, vad blir det då? säg det rätt ut direkt med 10 seks betänketid (för sen verkar man ju trög iaf så)

2008-08-30 @ 13:00:00
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0