Depp

Det löser iaf ett av mina problem. Nämligen, ska jag äta godis under hela december som jag fått förut eller hålla fast vid lördagarna? Det har en väldigt tydlig lösning nu... Så som jag ser det.
Attans vad depp jag blev.
Känner inte alls för någon Mamma Mia-kväll på lördag längre.
Nej nu får jag bege mig härifrån så att jag kan bli glad igen. Jag hade hellre gått ovetande ett tag till...
Önskar att J var hemma, men han gör skolarbete i skolan. Kan inte ringa och störa honom med det här nu. Åh.
 

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: anita

hej

hur är de lilla gumman älska din blogg

jag ska på föräldrasamtal till Erik kl 13,30 sen direkt meed Ulrika 14,30

sen om jag orka ska LINDA O jag på ljus party

annars jobb jobb

hörde att du köpt klänning så snygg

stor kram Gudmor i Malung

2008-11-26 @ 13:09:53
Skrivet i slottsdammet av: anita

hej

hur är de lilla gumman älska din blogg

jag ska på föräldrasamtal till Erik kl 13,30 sen direkt meed Ulrika 14,30

sen om jag orka ska LINDA O jag på ljus party

annars jobb jobb

hörde att du köpt klänning så snygg

stor kram Gudmor i Malung

2008-11-26 @ 13:10:36
Skrivet i slottsdammet av: Viktoriae - Personlig blogg om personlig utveckling

God dag!

Inge min mening att få dig så sugen ;) hehe! Man får passa på när man har lite pengar att unna sig att äta gott, fast samvetet mår inte så bra efter att man tryckt i sig hela noblesse asken..



Jag bor nere i skåne och imorse så var snön borta! Nu är det plusgrader, fast jag råkade ut för ishalka iaf..



Vad är det du menar med godiset? Förstår icke..:/

2008-11-26 @ 14:39:56
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Vän

Det ordnar sig, deppa inte!

2008-11-26 @ 15:48:33
Skrivet i slottsdammet av: Sara

Anita:

Jodå det är okej, livet går lite upp och ner ibland bara. Hur gick det på samtalen?

Vad är ett ljusparty för något? Orkade ni åka iväg?

Kram!

2008-11-26 @ 18:02:57
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: anita

hej

jag var på ljusparty de försäljning av olika ljus så fina men jäkliga dyra suck

Samtal gick bra

kram anita

2008-11-27 @ 08:47:35
Skrivet i slottsdammet av: Sara

Ja, tyvärr brukar det vara lite överpriser på sådana ställen. Hoppas ni hade roligt trots priserna.

Skönt att samtalen gick bra!

Kram!

2008-11-27 @ 11:16:23
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0