Kvällningen

Middag äten, rätt sent närmare halv 8, och jag blev lite uppdaterad om den familjen. Sedan blev det Hål i väggen och Stor i Japan i deras vardagsrum med syskonen. Det var roligt att se även denna vecka. Skällde på J att hon laddat ner Mamma Mia filmen. Den får man inte ladda ner! Jag köper den samma dag den släpps så hon kan låna den då bara hon inte laddar ner. Men hon sa att ljudet var jättedåligt så hon skulle inte se den iaf...

Nu har jag sett på Mord i sinnet lite grann, missar ju en halvtimme då Stor i Japan slutar 21.30 och Mord i sinnet börjar 21.00. Nu är det nyheter.

Nä nu måste jag på toa. Av någon anledning blev jag sugen på Chokladrulltårta med sån där god vit fyllning. Vad är det för fyllning i? Kanske något att komma ihåg till nästa helg, yummie. Har något svagt minne av att farmor brukade baka jättegod rulltårta till olika högtider.

Imorgon blir det jobbsök och hålla mobilen nära ifall någon ringer... Och kanske träna...
På tis och ons är det ju step. Och så någon mer gång vill jag träna. Eller gärna två gånger till egentligen...
Nä nu måste jag på toa, passa på i pausen ^^

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Isabella

Du tränar verkligen galet mycket :o Men visst om du tycker det är kul så ^^

2008-09-22 @ 00:07:56
Blogg/hemsida: http://thisdreamisover.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Jannice

Smörkräm

2008-09-22 @ 12:54:45
Skrivet i slottsdammet av: Sara

Jannice: Aaah! Vad bra tack :-D



Bella: Nja så mycket tränar jag inte, bara 2 ggr förra veckan o 3 ggr per vecka innan dess. Men jag planerar gärna att jag ska träna 4 gånger för det är lätt att en träning faller bort...

2008-09-22 @ 13:13:39
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0