Välkomna!

Som ni ser har det hänt en del sedan tidigare idag. Jag fick mersmak och kände att det var dags för förändring! Det var så himla tråkig bakgrund innan, men jag orkade inte bry mig förrän nu.
Dels visste jag inte vad jag skulle ha som bakrundsbild, eller alls hur man gjorde så jag tog hjälp av den här bloggen.
Var dock lite klurigt nu när vi bytt till publishme då inte alla koder ser likadana ut, men gick ju ganska bra ändå. Fick chansa lite bara. Jag vet att många har en test-blogg när de gör koder så ska jag ge mig på något avancerat får jag skaffa en sådan. Men hade något knasat sig nu kan jag ju egentligen bara återställa det. Så mycket hade jag ju inte pysslat med den innan.

Sedan valde jag den här bilden för att det är vårt äppelträd på våren med massa fina blommor. Våren är min favorit-årstid. Hösten gillar jag minst. Så fick bli en bild från favvo-årstiden så här i dystra tider.
En påminnelse om att livet går upp och ner. Och man kommer inte till det bra förrän man passerat det dåliga... Tyvärr.

Nå, vad tycker ni nu då?!
Är det fint?
Är det bra att jag ändrat?
Vad mer borde jag ändra?
Kommentera!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emelie

det ser precis ut som innan på min dator :S

2008-09-28 @ 19:22:34
Blogg/hemsida: http://emeliemartinell.blogspot.com
Skrivet i slottsdammet av: Anonym

ingen skillnad här heller....

2008-09-28 @ 19:55:13
Skrivet i slottsdammet av: Sara

Hm, mjo men det här har jag varit med om förr. När jag läst någon blogg och det står "vad tycks om nya designen?" och jag bara undrar "vilken då?"

Sedan kommer den efter några timmar/någon dag. Synd det där, men kom tillbaka senare så borde det vara som det ska. Annars får ni säga till igen!

2008-09-28 @ 20:01:00
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Susanna

jag ser och det är jätte fint!

2008-09-28 @ 20:41:59
Blogg/hemsida: http://bubocorax.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: sandra

man får trycka på F5 så uppdaterar den och då ser ni vad hon gjort!

2008-09-28 @ 22:27:57
Blogg/hemsida: http://erkeus.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0