4 små rubriker

Plugget:
Går helt okej. Ibland får jag några dippar och blir jättestressad, sedan känns det helt okej igen och sedan stressad igen. Stressad tillvaro går väl hand i hand med att vara student? Ska snart till Riksdagsbiblioteket och hämta en bok jag beställt från magasinet, PM relaterat. Glad att jag lyckades få tag på böcker ens, det är inte det lättaste i huvudstaden ens! En har jag dock bara på veckolån.

Katten:
Går suveränt. Förstår inte hur det kan gå så smärtfritt. Hon sköter sig exemplariskt den lilla tjejen. Men hon gillar inte när vi tar sovmorgon ända till halv 9! Annars äter hon bra, sköter sin låda och sover i Js säng om nätterna (och han i min). Hon spanar gärna ut genom fönstret i vardagsrummet där vi har matbordet, sitter på kanten och kikar ut. Hon myser med oss i soffan och pratar en del. Älskar att bli klappad, helst hela tiden! Vi har haft henne i 16 dagar nu om jag räknat rätt och idag tror jag ägarna kommer hem från Sydafrika så blir nog att återlämna henne imorgon. Tyvärr, hon är så mysig...

Hemligheten:
Ja snart kommer jag berätta om den hemlighet jag suktade er med för ett tag sedan (här och här). Där den officiella versionen var att jag och mor shoppade. Vita lögner kan vara bra att ha. Håller er på halster lite till men snart så...

Helgen:
Idag blir det plugga, plugga, plugga. Imorgon blir det fira, fira, fira pappa och på söndag plugga, plugga och fira svägerskans födelsedag. Där någonstans ska jag hinna med ovanstående rubrik, men det löser sig nog! Jag har en plan...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Usch för svårigheter med böcker! Borde inte universiteten fatta det? Morr!

2010-03-06 @ 08:31:43
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se
Skrivet i slottsdammet av: ida

gahh. nu kom jag på det igen. har inte läst din blogg på ett tag. vet inte hur många gånger ja lagt till dig på bloglovin, men sen försvinner du igen. fattar ingenting. å så går det ett tag å så kommer ja på att sara. Bloglovin vill helt enektl inte att ja ska prenumerara på din blogg, får se hur länge det går den här gången:S hoppas du har en skön helg. krama

2010-03-06 @ 17:57:31
Blogg/hemsida: http://idapersson.se
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Är ni utan katt nu?



Ja, det går i vågor och jag älskar ju att skriva men det känns inte helt snällt mot läsarna att bara skriva ibland och svara påkommentarer med långa mellanrum.. :S De tär inte lätt! Hur mår du annars?



Kramar

2010-03-09 @ 19:58:53
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0