Vi hjärta Ceasar

Shit... J och jag är helt sålda. Ceasar har tagit våra hjärtan med storm. Ikväll har vi suttit på golvet mitt emot varandra och bollat den rosa bollen mellan oss. Ceasar står emellan och fångar bollen. Han är helt grym på detta. Oavsett hur hårt eller högt vi studsar bollen fångar han den oftast, eller åtminstone tar ner den på marken för att sedan fånga den. Väl nere på marken har han dock inte lika god koll på var bollen är. Flera gånger har han bokstavligt talat stått på bollen och tittar sig omkring för att försöka se vart den tog vägen. När bollen kommer för långt bort för oss att nå den hämtar han den. På riktigt alltså. En gång åkte bollen in genom ett litet hål mellan en möbel, elementrör och väggen. Då klämde han ihop sitt redan lilla jag och kröp in där. Sedan kröp han ut. Var är bollen undrade vi? Det undrade han med. Han var på väg in i hålet på nytt när vi såg att bollen låg under hans baktassar. Ceasar, sa vi för att uppmärksamma honom på att han inte behövde krypa in igen. Då såg han bollen också och puttade den åt vårt håll. Det låter för bra för att vara sant säkert, men det är lika imponerande som det låter. Vi har värsta superkissen.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: jon

seriöst?! 7 inlägg i rad om er nya katt?



Nu vet jag vad du tänker svara. "Det här är min blogg" "Du behöver inte läsa" "jag skriver för mig"



Du har absolut rätt i det. Det är helt sant.



Men 7 st?!

2010-11-26 @ 02:38:02
Skrivet i slottsdammet av: Sara

Haha jag veet. Försökte ju skriva ett utan honom förut iaf, räknas inte det alls? Ska man inte uppmuntra försök? Ärligt talat, det händer inte mycket annat och mina flesta tankar är på honom så då blir det så här. Men jag har ett ynka annat ämne att skriva inlägg om, så det ska jag göra snart. Nu har jag inte riktigt tid dock.

2010-11-26 @ 07:17:14
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0